Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, że twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, choć radzę, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – da się to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! tadalis

Dostrzegłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz zrobić?

Przełam opory i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Oprócz tego regularnie badaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz rodzinny oszacuje stadium choroby i wskaże stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Kłopoty z erekcją to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie odbywa się przeważnie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto najistotniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową żywność do swojego menu

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami i warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twarda zasada na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Z owoców bardzo najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto spożywać czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Warto spytać też dietetyka o odpowiednią dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest sztywnym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wprowadzenie do swojego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), iż lampka czerwonego wina przed seksem polepsza aktywność seksualną. Unikaj jednak mocnego alkoholu, który podziała w drugą stronę. Przyprawiając potrawy, stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (również to bierne) oddziałuje źle na twoje ciało oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo redukują twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie groźne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej nieznośny zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień oraz krępujących sytuacji między wami, także w łózku. Oczywiste jest, że jako palacz z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak ważne jest, żebyś oprócz diety aktywnie uprawiał sport. Czynnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieg albo zajęcia na siłowni i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeżeli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek ma obecnie trudności (nawet w sytuacji, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio