Sex bez zadyszki

Każdy mężczyzna w przyszłości stanie przed tym kłopotem. Rzecz jasna – im później się to stanie, tym lepiej, ale jednak… Bo na razie wszystko jest ok, ale słyszałeś tu i ówdzie, iż można mieć kłopoty z erekcją, czy coś w tym stylu. Ciebie to wprawdzie nie dotyczy, co to – to nie, jesteś w znakomitej formie, ale tak na przyszłość – warto być zorientowanym w temacie.
W pewnym okresie swojego życia z rozmarzeniem zaczynamy wspominać młode lata. Wszystko było wtedy śliczne, proste oraz łatwe. Przychodziło niemal samo. Jak choćby opisywany tutaj wzwód. Miałeś „naście” lat i twoim zmartwieniem było raczej to, jak schować przed otoczeniem permanentną ochotę na seks. Proszony do tablicy w szkole wstydziłeś się czasem wystąpienia przed klasą, ryzykując „bombę” w dzienniku, bo po prostu miałeś „namiot w spodniach”. A przecież nawet o niczym specjalnym nie erekcja
dumałeś… Ot, tak, samo z siebie. Upłynęło ćwierć wieku i – proszę – sytuacja się zmieniła.
indeks1

Pierwszy defekt

Tylko bez paniki! Tak, łatwo powiedzieć, ale gdy pewnego razu twój penis odmawia posłuszeństwa – pogrążasz się w wielki żal. I nie tylko ty. Prawdopodobnie twoja partnerka także – może interpretować to jako znak, że przestała być atrakcyjna seksualnie, albo iż zdradzasz ją i jesteś przemęczony albo zaspokojony i już niezainteresowany seksem. Powód do kłótni viagra tanio
lub cichych dni świetny, a dodatkowo osobista tragedia oraz utrata męskiej wiarygodności, złość na siebie samego – po prostu tragedia rodem z brazylijskiego serialu. Hola hola! Tak być nie musi.

Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, że twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, choć radzę, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – da się to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! tadalis

Dostrzegłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz zrobić?

Przełam opory i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Oprócz tego regularnie badaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz rodzinny oszacuje stadium choroby i wskaże stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Kłopoty z erekcją to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie odbywa się przeważnie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto najistotniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową żywność do swojego menu

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami i warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twarda zasada na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Z owoców bardzo najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto spożywać czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Warto spytać też dietetyka o odpowiednią dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest sztywnym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wprowadzenie do swojego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), iż lampka czerwonego wina przed seksem polepsza aktywność seksualną. Unikaj jednak mocnego alkoholu, który podziała w drugą stronę. Przyprawiając potrawy, stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (również to bierne) oddziałuje źle na twoje ciało oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo redukują twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie groźne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej nieznośny zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień oraz krępujących sytuacji między wami, także w łózku. Oczywiste jest, że jako palacz z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak ważne jest, żebyś oprócz diety aktywnie uprawiał sport. Czynnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieg albo zajęcia na siłowni i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeżeli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek ma obecnie trudności (nawet w sytuacji, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio

Dziewięć przepisów na podbicie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma wypróbowanymi sposobami na to, aby bardziej Ci się chciało i żeby twoja i partnerki satysfakcja ze zbliżenia była o wiele większa.

Przedstawiam kilka prostych wskazówek, żeby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę przyjemnie!
1. Dotykaj ją
Jeśli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wytwarzać hormony, które przyczynią się do wzmocnienia waszej więzi. Badania prowadzone w USA potwierdzają, iż kontakt fizyczny stymuluje wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zespala pary ze sobą. Efekt jest jasny: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wolne chwile spędzaj na słońcu

Godzina spędzona na słońcu może podwyższyć ilość testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o 69 % – tak twierdzą naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Dodatkowo światło słoneczne obniża poziom melatoniny, hormonu, który działa niekorzystnie na płodność i apetyt na seks. Solarium też tak działa.
3. Organizuj romantyczne seanse filmowe

Zgodnie z tym co głoszą naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może sprawić, że mężczyzna będzie bardziej romantyczny oraz troskliwy. Stwierdzili oni, iż filmy miłosne podwyższają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za przyrost libido – aż o 10 %. Największym twoim problemem będzie znalezienie takiego filmu, przy którym uda ci się nie zasnąć.
4. Ziewaj ziewaj
Ziewanie oraz erekcje są kontrolowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przyszykujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, kiedy zajdzie tego rodzaju konieczność. Oprócz tego ziewanie powoduje, że czujesz się zrelaksowany, a do twojego członka napływa więcej krwi.

5. Spożywaj ekstrakt z owocu granatu
Każdego dnia spożywaj szklankę soku z granatu. Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Kalifornijskim dowiodły, cialis cena
że owoc ten zwiększa przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego powoduje, iż całujesz bardziej namiętnie.
6. Wąchaj wanilię

Woń wanilii efektywnie powiększa transport krwi do penisa – tak twierdzą badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila fale alfa w mózgu, które odprężają i pomagają wyzbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która generuje podniecenie seksualne. A nie ulega wątpliwości, że kupowanie lodów waniliowych jest o wiele mniej przykre niż wyposażanie się w specyfiki na potencję.
7. Odżywiaj się zdrowo
Jeżeli mężczyzna konsumuje za mało cynku, jego organizm produkuje mniej testosteronu. Wobec tego powinno się włączyć do diety sporo potraw mięsnych, orzechów, nabiału i pełnoziarnistego pieczywa. Nie zapomnij także o witaminie C, która powiększa stan oksytocyny w organizmie oraz wspomaga funkcjonowanie gruczołów płciowych.
8. Przestań palić papierosy

Nikotyna znajdująca się w papierosach może wywołać zwężenie naczyń krwionośnych, utrudniając przepływ krwi do członka. Pewne doświadczenie dowiodło, iż spalenie tylko dwóch papierosów może sprawić, że erekcje staną się bardziej miękkie. Nie zapominajmy również o innych ujemnych atrybutach palenia, np. nieświeży oddech, szare zęby i zmarszczki.
wiecej na naszej stronie tania viagra